...cu sau fara vacanta!

Vara aceasta n-am avut vacanta si nici n-am sa am. Recunosc ca simt nevoia unor zile in care sa fiu departe de grijile cotidiene. Mi-e dor sa simt aerul de vacanta. Mi-e dor de o nazbatie. Zilele de vacanta te incarca pozitiv dar numai daca le traiesti departe de casa. Vara aceasta traiesc din amintirile vacantelor trecute si sper la o vacanta viitoare. Imi promit ca vacanta care urmeaza n-am s-o uit prea usor. Abia cand nu ai realizezi ce mult inseamna acel ceva ce iti lipseste. Nu mai am adrenalina. Nu mai simt stare sa fac lucuri care alta data ma pasionau. N-am mai iesit demult din oras si asta se simte. Simt rutina zilelor ca o ghilotina in spatele meu si ma doare. Trec peste incercand sa-i dau ignore... Astept insa ca visul la care am construit de la inceputul verii sa-mi dezumfle rutina ca sa-mi recapat energiile si forta de a merge inainte. Merg inainte si acum dar pasii inainteaza cu greu pentru ca rutina apasa pe mine. Am nevoie de un vis nou ca sa nu raman imobilizata. E si schimbarea un mod de a retrai, un mod de a reveni din vacanta.....

(poze din verile trecute :)))

Comentarii