Am gasit rasfoind:)) revista Tango pe internet


Iată ce zice ea (Pink) în "Leave me alone" ("Lasă-mă singură", a mi se ierta posibilele erori de traducere):

"Pleacă, dă-mi o şansă să-ţi simt lipsa
Spune "la revedere", mă va face să-mi doresc să te sărut
Te iubesc cu mult mai mult când nu eşti aici, uitându-te la toate programele proaste şi bându-mi berea
Nu cred că Adam şi Eva au petrecut toate secundele naibii împreună
Dacă-mi laşi puţin spaţiu, va fi spaţiu suficient pentru amândoi
Nu vreau să mă trezesc lângă altcineva
Dar nici să mă trezesc zilnic lângă tine nu vreau
Nu, nu poţi să intri când vrei în duşul meu
Tot ce cer e o nenorocită de oră.
Eşti atât de dulce
Dar eu nu pot mânca acelaşi lucru zilnic
Închid telefonul, lasă-mă singură
Mâine o să mă rog de tine să te întorci acasă".

Comentarii