Bravo FC BOTOŞANI!

Să vă spun cea mai mare bucurie a mea pe ziua de azi.... FC BOTOSANI a batut Ceahlăul Piatra-Neamţ şi zău dacă nu era păcat să nu se termine meciul acesta 2-1 pentru botoşănenii mei. Şi nu spun asta din subiectivism dar credeţi-mă arbitrajul a fost sub orice critică. La limita penibilului! Dacă până şi antrenorul echipei botoşănene a ajuns la marginea careului să-l implore pe arbitru să dea măcar un fault pentru băieţii lui... Nu au primit nimic botoşănenii desi au primit picioare de la adversari la greu! În schimb, pentru Ceahlăul orice căzătură era lovitură liberă chiar dacă băieţii lui Pinalty (apropo a fost în tribună la Botoşani!) doar se împiedicau. Ei au dat gol dintr-un 11 care nu ştiu cât de corect a fost dat (nu comentez că n-am prins faza asta din meci, dar ochii care au văzut spun că n-a fost prea normal!) Botoşănenii au avut însă la final un gol frumos şi cred că în timp ce nemţenii l-au avut în echipă pe arbitru, botoşănenii l-au avut pe Dumnezeu. Halal arbitraj! Urât! Acum sper să-i bată şi în Cupa României şi poate vom juca noi cu Gloria Buzău! Zău, eu credeam că Ceahlăul Piatra Neamţ e mai bună dar nu degeaba au retrogradat. Dar vorba lui Leo Grozavu, antrenorul FC Botoşani, dacă vom câştiga şi meciul din Cupă, abia atunci vom putea spune că suntem mai buni ca ei! Bună gândire!

Comentarii