MINUNAT...

V-aţi întrebat vreodată care a fost cel mai reuşit duet realizat vreodată în istoria muzicii? Sau ce ar trebui să conţină el ca să poate transmite exact ceea ce orice suflet aşteaptă: iubire, pasiune, dorinţă, un pic de entuziasm, speranţă, căldură, exaltare, transpunere, legendă, etc?! Nici eu nu mi-am dat seama dar am aflat, şi nu ştiu de ce nu am scris-o până acum, căutând pe youtube... Este vorba despre un concert al Larei Fabian (una din artistele mele preferate!) unde aceasta a cântat celebrul Je t'aime împreună cu publicul. Mai mult publicul decât ea căci emoţia o depăşise.... E fascinant să simţi asemenea vibraţie a publicului în timp ce te afli pe scenă. E cel mai mare succes şi nu egalează cu niciun premiu primit la un festival, la un spectacol sau orice altă distincţie pe care o primeşti la un moment dat în viaţă. Publicul este cel care la un moment dat îţi acordă felia de triumf dacă tu ca artist i-ai oferit diamantele sufletului în timp ce urci treptele carierei. Aceasta filmare este, iată dovada a ceea ce am încercat să spun şi sper că am fost înţeleasă. MINUNAT...sau mai bine NO COMMENT!


Comentarii