Am fost fan Sandra...

Am aflat că vine Sandra în octombrie pentru un concert la Sala Palatului. Când eram mică(adică la vreo 10 ani!) eram fan Sandra. Mă rog, fan în sensul înţeles la vârsta respectivă. Aveam 2 afişe mari cu ea care erau lipite pe pereţii camerei mele şi mă fascina chipul ei angelic. Aveam un dosar cu poze şi articole de la mai mulţi artişti preferaţi. Sandra nu lipsea! Îmi placeau cel puţin 2 piese de la ea: Everylasting love şi Johnny wanna live, dar şi Maria Magdalena sau Hiroshima. Sandra a fost o vreme pentru copilul de atunci care eram, primul model feminin. Îmi doream cumva să fiu ca ea când am să fiu mare. Nu neapărat să cânt ci să semăn cu ea. Îmi plăceau gropiţele din obraji. Era dulcică şi, drept să spun, la o femeie admir inocenţa privirii, drăgălăşenia, gingăşia care sunt "rude" cu feminintatea...

Mi-a plăcut de ea în acest videoclip:

Comentarii

Mie mi-a placut mult si inca imi mai place In the heat of the night. Nu m-as putea numi in nici un fel fan Sandra, in schimb dansam cu mare placere pe piesa asta la petrecerile "oldies but goldies".
Mark a spus…
am fost si sunt fan Sandra.Am si eu multe povesti din adolescenta cand o ascultam si colectionam tot ce aparea cu ea.