...ganduri inainte de vacanta


Plec la mare. Revin peste o saptamana, adica marti pentru ca dau o raita prin Bucuresti. Ne intalnim marti, 8 septembrie sau mai sigur miercuri, 9 septembrie. Sper sa am soare pentru ca mi-era dor de mare, plaja, apa, pescarusi si soarele de acolo...
Plec pe o vreme trista care mai are putin si plange din norii ei pufosii. Sper doar ca ea sa nu-mi strice vacanta pe care mi-am luat-o.
Revin miercuri si voi pune umarul serios la promovarea piesei cu care Claudia Rusu s-a calificat la "Eurovision Junior". Suntem botosaneni si daca nu o facem noi, atunci cine? Eu inca mai cred ca mai exista oameni care mai pot face un gest frumos si pentru ceilalti fara ca ei sa aiba cel mai mic interes. Sper sa nu ma insel pentru ca egoismul lumii de azi e dureros... Cei putini care mai sunt in categoria amintita mai sus pot sa mai salveze lumea!

...pentru fiecare copil exista un inger păzitor!
...pentru fiecare deziluzie există o nouă speranţă
...pentru fiecare tristeţe există un zâmbet.
...pentru fiecare nor există o rază.
...pentru fiecare batran există un "toiag"
...pentru fiecare suflet există o mângâiere
...pentru noi toţi există un gând care ne motivează să mergem înainte.

Comentarii