Am votat şi eu...Şi am să mai votez!

Aud tot mai multă lume care spune în permanenţă: încă 5 ani cu Basescu, Videanu şi Udrea??? Ei bine....atunci de ce să mă întorc la ouălele lui Năstase, la încetineala lui Iliescu (ei au luat România în 90 şi au dus-o pe drumul acesta strâmb...), la alde Hrebe' sau Voiculescu??? Şi apoi, nu ştiu cum să spun...dar prefer agramatismul Elenei Băsescu decât pe cel al lui Vanghelie. Măcar fata e tânără, mai are timp să pună mâna pe gramtica limbii române, pe când Vanghelie nici n-o mai găseşte...La ce ar fi mai bun PSD acum când România stă la masa europenilor iar şefii de acolo provin din rândurile celor care acum conduc???....De ce să mă întorc când pot continua? Dacă aş avea o alternativă mai bună aş schimba....Dar n-am aşa că prefer continuitatea decât să-i aleg pe cei care au distrus bucăţi adevărate din ţara asta...Bucăţi care au distrus puzzleul pe care acum alţii se chinuie să-l reconstruiască... Să nu uităm că PD-L nu a guvernat singur decât 2 luni pe când PSD are câţiva ani...Deci, cine-i mai vinovat pentru cum arată astăzi ţara din care tot mai mulţi pleacă scârbiţi????!!!!

Comentarii