Îmi lipseşte...

Joi am uitat că a trecut deja un an. A trecut aşa repede că parcă nici n-am avut vară, nici primăvară. Parcă m-am trezit dintr-un vis şi deodată nu mai fac ce eram obişnuită ci o chestie nouă şi totuşi cunoscută mie. Joi am uitat că e 5 noiembrie. Adică, data efectivă n-am uitat-o că n-am cum ci evenimentul de acum un an! Exact! A trecut un an de când am făcut o schimbare în registrul profesional. O experienţă nouă, deşi încă mai tânjesc după cea veche sau oricum am nostalgii şi doruri...
Îmi lipseşte. Mi-am dat seama azi la premiera filmului Francesca de la Botoşani. Mi-am dat seama de asta încă de când am ajuns în faţa cinematografului. Covor roşu ca la Cannes...Hmmm! Se anunţă incitant! Eu aştept o fostă colegă ca să intru pe invitaţia ei. Eu nu am pentru că nu am primit la noul loc de muncă. Îmi place ideea premierelor indiferent că e vorba de un concert clasic, o piesă de teatru sau un film. Vreau să fiu prezentă, să simt pulsul!
Îmi lipseşte şi mi-am dat seama când în holul cinematografului a intrat Monica Bârlădeanu. Ce frumoasă e! Pfoaaa....Am zis că nu fac poze că...n-are sens! Unde să le folosesc şi mai ales cui?! Şi tot am făcut...şi dacă aveam un reportofon îi luam şi declaraţie. Aşa din reflex...
Îmi lipseşte. Şi dacă eram, adică sunt ziarist (aşa o să fiu mereu!) dar dacă aveam pentru ce sau cine să scriu aş fi scos cel puţin trei subiecte din seara premierei filmului "Francesca", adică:
- Mama lui Bobby Păunescu (regizorul filmului) este şi locuieşte la Botoşani
- Părinţii lui Cristian Puiu sunt din Botoşani
- Frigul din sala de cinema. Nu e normal ca într-o seară de noiembrie când cu 2 zile în urmă a nins, la cinema când are loc premiera unui film cu protagoniştii prezenţi, spectatorii să -şi tragă haina pe ei...dar deh, România europeană mai are încă de mâncat...
Astea toată adunate fără însă a lua în calcul declaraţiile sau interiviurile pe care le-aş fi luat de la protagonişti căci fără ele nu aş fi plecat de acolo...
E clar. Mi-e dor chiar dacă a trecut un an şi o zi de când ne-am separat puţin...E dragoste asta, nu mai e simplă ocheadă!
Vrei să fii soţia mea? =))

Comentarii

Si eu am realizat astazi ca imi este dor de viata de presa. In ceea ce priveste premiera filmului, aveam sentimentul ca va anunta o alta etapa pentru cinematograf, care va include si caldura... Dar se pare ca m-am inselat.