Sănătatea...


Ni se întâmplă adesea ca atunci când ne gândim la dorinţele noastre sau când suntem întrebaţi despre ele să înşiruim o listă de idei, planuri, chestii materiale pe care le-am văzut la alţii sau lucruri la care tânjim de mult pentru că se poartă sau pentru că ni s-a pus "pata". Dorinţele sunt fireşti pentru fiecare dintre noi. Viaţa, aş putea spune, este un lanţ de dorinţe pentru că dacă nu le-am avea, am fi lipsiţi de motivaţia de a ne croi propriul drum. E drept că tuturor ne-ar plăcea să câştigăm o sumă fabuloasă la Loto (şi ce bine ar fi s-o câştigăm chiar fără să mai luăm bilet!). E drept că tuturor ne-ar plăcea să nu picăm niciun examen în facultate sau să ni se mărească salariul. E drept că cine nu-şi doreşte să arate precum modelele care apar la tv sau cine nu vrea să-şi vadă copiii primii la şcoală şi în acelaşi timp să exceleze în activităţile extraşcolare?! Sunt dorinţe şi vise pe care le legăm de suflet şi la care ne gândim permanent pentru ca ele să devină realitate. Toate aceste dorinţe legate într-un lanţ -lung sau scurt- îşi pierd intensitatea din momentul în care nu mai avem libertatea şi puterea de a le gândi, de a le cântări zilnic, de a ne ruga pentru ele. Libertatea de a ne împlini dorinţele, visele -pentru o viaţă motivantă- rezultă din sănătatea pe care o primim. Fără sănătatea aceasta niciuna din dorinţele noastre nu mai are valoare. Sănătatea este darul cel mai de preţ al vieţii chiar dacă din nefericire realizăm asta când nouă sau celor dragi nouă nu le e prea bine fizic, moral, etc. Am înţeles zilele acestea încă o dată (şi sper că mi-e de ajuns!) că sănătatea e prima dorinţă, iar celelalte o urmează firesc... Tuturor, multă sănătate. E tot ce-mi doresc şi vă doresc...




Comentarii