Africa e o ţară...

Apropo de Campionatul Mondial de Fotbal (eu ţin cu Argentina!) vă mai amintiţi următorul refren?!?:

Africa e ţară plină de mistere
În ea se află tigri şi pantere.
Tigri şi pantere,
Lei şi leoparzi,
Şarpele boa şi mulţi elefanţi
Hei jumba la jumba jumba la ja
Hei jumba la jumba jumba la ja...

Era un joc în copilăria noastră, a celor cu cheia de gât, care nu ştiam să vorbim pe mess, să jucăm farmville pe facebook şi nu ne doream role ci cel mult o bicicletă dar şi aia considerată un lux. Mi-aduc aminte şi acum Pegasul unei vecine din bloc la care mă uitam precum mă uit acum la o decapotabilă. Tânjeam la o bicicletă adevărată pentru că eu aveam una primită de sora mea cadou care nemaiavând scaun îl improvizam numai să mai pot trage o tură prin cartier. Dar pentru că mi-am dorit bicicletă am avut. Am primit mai precis una de la o familie din Dorohoi cu care colabora tata. De atunci ador să merg cu bicicleta. Cred că e singurul sport care nu mă poate obosi vreodată. Dar despre asta într-un post viitor...

Comentarii

CatoiuRazvan a spus…
Pana acum primul CM din Africa se dovedeste a fi si cel mai imprevizibil (mai ales dupa ce a fost eliminata Italia - campioana mondiala si a mai terminat si pe ultimul loc in grupa dupa Noua Zeelanda).Probabil cel mai memorabil lucru va fi Vuvuzela :)) , si poate si Imnul (Shakira - Waka Waka).

Apropo de muzica.. ce parere ai despre : My Top 100 - Eurovision (2000 - 2010) : http://www.youtube.com/watch?v=fd82ok15L58 ? (primul Top 100 ESC(2000-2010) de pe youtube )
Anonim a spus…
mistoooo :D