Dezamagirea anului 2010...

Tot nu reusesc sa inteleg sau ma rog cred ca refuz sa cred, in naivitatea mea tampita, de ce TVRul nu a cedat unul din canalele pe care le detine pentru a fi transmis Festivalul Mamaia?!! Am inteles ca pe TVR1 sunt transmisiuni sportive. Ok. Cu contract care nu mai pot fi date inapoi. Corect. Dar mi se parea foarte ok si pe TVR 2 de transmis festivalul sau TVR3. Si daca vreti si pe ala Cultural ca doar vorbim de un eveniment muzical deci intra in formatul postului...Mi se pare jenant pentru TVR care in 2006 si-a legat Caravana TVR50 de acest festival (deci, atunci era bun festivalul!) sa respinga cea de-a 40-a editie care se doreste a fi una aniversara. Mai mult, TVR e un post public si daca nici aici nu mai avem dreptul la muzica romaneasca, daca nici aici nu se mai gasesc solutii ca marile evenimente muzicale sa fie aduse in casa celor care le iubesc, mi se pare trist. Trist pentru lipsa de interes fata de cei care isi doresc sa vada "Mamaia". Si nu cred ca sunt putini pentru ca muzica romaneasca a avut dintotodeauna adepti. Au demonstrat-o mereu marile evenimente transmise...

Asadar, pentru mine TVR ramane pana in prezent dezamagirea anului 2010. Pentru ca pe langa "Mamaia" ne-a lasat si fara "Cerbul de aur" si nici Festivalul Mangalia -fost Callatis- n-a binevoit sa-l transmita (ca sa-l vedem si noi civilizat!)...

Comentarii

Bine spus „dezamăgirea anului 2010“. Sincer, nu mă aşteptam la o asemenea decizie tocmai când ar fi trebuit să fie cea de-a 40-a ediţie a festivalului. Din păcate, asta e România şi aşa înţeleg unii să-şi respecte adevăratele valori...
Apropos, site-ul topromânesc.ro nu mai merge :(