"La umbra ta" , un posibil slagar ...

Am remarcat piesa cu care Lucia Dumitrescu a participat anul acesta la Festivalul Mamaia inca din prima seara. Din toate piesele prezente in concursul de creatie al primei seri imi ramasesera doua piese in minte printre care LA UMBRA TA (m: Dragos Dinca-Proconsul). Mi-a placut, dincolo de melodicitatea si mesajul piesei, faptul ca interpreta a transmis intrutotul, a fost pe scena o prezenta dezinvolta, spontana, a stiut sa se joace cu camera de filmat, a stiut sa vorbeasca publicului si in fine a cantat fara greseala. Iar publicul a rasplatit-o cu aplauze. Restul a tinut de juriu! Dar nici el n-a lasat-o fara rasplata. A luat locul I. Caci a simtit in cantecul pe care Lucia Dumitrescu l-a adus pe scena de la Mamaia posibilul slagar care ar putea deveni. Si pe buna dreptate caci are toate sansele de a fi cantat la orice terasa, la orice radio si mai ales sa fie fredonat de orice pusti sau om cu ghiocei la tampla. Numai ca ii mai trebuie ceva. Si anume, radiouri care s-o difuzeze pentru ca lumea sa n-o uite. Si la acest capitol in Romania stam prost... Mi-as dori ca piesa aceasta sa sparga gheata pentru Lucia Dumitrescu pe marile FMuri insa ma tem ca acolo lupta e pentru altceva si nu pentru muzica de calitate, pentru artistii cu voci, cu talent, cu lipici la public... Sa nu devin insa melodramatica. Inca mai avem emisiuni la televizor unde mai poate fi cantata, mai exista Radio Romania unde piesa ar putea fi difuzata mai des, inca mai sunt radiouri particulare ici-colo in tara care privesc dincolo de celebra dar atat de falsa "asta cere publicul...". Sa ne inveselim acum cu piesa ei si astept parerile voastre...

Comentarii

Roxana a spus…
Exact asa am simtit si eu cand am ascultat melodia prima data...Chiar mi-as dori sa o mai ascult.De mai multe ori...