He is my first love

Avem nevoie de timp uneori ca sa ne intoarcem la primele iubiri, la primii fiori, la primele amintiri cu vibraţii şi răscoliri. Ei mi-au trezit primele sentimente. Muzica lor mi-a captat interesul un timp destul de scurt, e drept, pentru ca din păcate i-am descoperit destul de târziu. Suficient de devreme însă ca să mă bucur de muzica lor. Mi-a plăcut Robbie. Îl iubesc şi acum. He is my first love! M-am întors astăzi fără să am un motiv serios, fără să fie ziua vreo unuia din ei (Robbie e vărsător ca mine, pe 13 februarie născut;))). M-am întors pentru că mi s-a făcut dor de ei. Îi ascult. Îmi plac "Babe", "How deep is your love", "Never forget", "Could it be magic", dar "Everything Change" le întrece pe toate... Sunt absolut convinsă că reunirea lor nu ar mai însemna acelaşi lucru de aceea îmi place doar să trăiesc din când în când cu amintirea adolescenţei la pictura căreia au contribuit şi ei puţin;))



Comentarii

Razvan a spus…
Ultima iubire conteaza mai mult decat prima. Parerea mea.