Fii TIMP pentru artistul tau drag...

Sunt, am fost şi voi fi fanul unui artist. Nu mi-a fost şi nu mi-e ruşine să recunosc acest lucru nici atunci şi nici acum. Dimpotrivă, mi-e drag să arăt că mai pot dărui necondiţionat, că mă interesează să pot contribui la construcţia unei cauze, a unei idei.. Sunt încântată să ştiu că am avut şi am un aport important la făurirea unui ideal, a unei fapte, a unei dorinţe. Sunt şi am fost tentată să susţin părtinitor poate în detrimentul unor realizări mai bune la acel moment decât ale artistului drag. E riscul pe care ţi-l asumi ca fan al artistului. E bucuria ta şi o reuşită în plan personal. Nimic mai mult. Poate şi a lui! Un clasament în care e şi artistul preferat (vorbim de clasamente muzicale!) nu ridică şi nici nu coboară valoarea artistului, ci doar măsoară precum un croitor pânza, dimensiunea lui în spaţiul şi timpul în care se desfăşoară.
E foarte important şi asta am învăţat-o de-a lungul timpului (chiar şi din propriile greşeli!) ca atunci cand eşti fanul unui artist/trupa să ştii să-ti păstrezi decenţa exprimării şi să poţi susţine muzica preferată cât mai obiectiv şi sincer. Sinceritatea opiniilor îi ajuta pe idoli! Altfel, nu facem decât să-i păcălim cu imagini distorsionate. Important pentru orice artist/trupă e ca voturile, susţinerea, părerile să fie sincere pentru că altfel nu clădesc drumul! Un clasament nu-ţi construieşte cariera, ci îţi masoara valoarea la un anumit timp, fie că sunt anii de început sau cei de glorie!
Artistul deştept va fi mult mai recunoscător fanului care va vota o piesă pentru că i-a plăcut şi nu celui care i-a votat piesa pentru că el a cântat-o! Fanul are şansa astfel să fie un fel de ceas care îi măsoară artistului inspiraţia, forţa şi sentimentele aşezate în piese... Iar artistul va ticăi în ritmul în care bate sufletul lui!

Comentarii