Bucuria vine din lucruri mărunte...

Nu mai ştiu când ne-am cunoscut.Nu mai ştiu nici măcar împrejurarea. Cert e că a trecut ceva timp de atunci, dar copila mi-e tot mai dragă. Fiecare apariţie a ei mă face s-o îndrăgesc mai mult şi fiecare premiu pe care îl câştigă la un festival parca e o victorie personală. Acum 2 ani, Mirabela Dauer a fost invitată în recital la Festivalul Mărţişor Dorohoian. La masa de protocol, după ce şi-a susţinut recitalul, a început să vorbească despre acest copil. Nu i-a dat nume. Povestea că a acceptat invitaţia de a fi prezentă într-o emisiune cu rating numai dacă i se permite să aducă acest mic talent. A spus doar că e din Galaţi şi că e foarte talentată! Atunci, aproape involuntar am intervenit în discuţie, adresându-mă în mod special Mirabelei: "E vorba de Maria Crăciun, cumva?" Şi a dat afirmativ din cap, de câteva ori. Ochii îi sclipeau şi avea un zâmbet larg. Mirabela a plecat atunci mai repede de la masă, dar a ţinut să-mi mulţumească pentru cunoştinţă. Şi mi-a urat mult succes pe mai departe. Şi a plecat! Am rămas surprinsă pentru că, rar mi se întâmplă ca o mare vedetă, aşa cum e Mirabela (şi apropo! când eram mică, am fost fanul ei! dar n-am apucat să-i zic acest lucru!) să mi adreseze personal urări când, în jur, sunt atâtea personalităţi. Am fost mândră, în sinea mea pentru acea întâmplare. Ulterior, am susţinut-o pe Maria cât am putut pentru că am simţit potenţialul ei. Şi are! Doar 10 ani şi atâtea premii, atâtea apariţii speciale şi chiar spectaculoase unele dintre ele.
Salt peste timp. 2011. 7 ianuarie. Seara. Urări. Prieteni. Încă o zi specială. Sentimente plăcute. Vise şi surprize. Cadouri. Muzică. Maria Crăciun. Da. Din decorul acestei zile a făcut parte şi acest copil cu privire de îngeraş. Neaşteptată prezenţa ei, dar fericită. Cel mai emoţionant moment al zilei l-a desenat ea cu sufletul ei. Da, cu sufletul pentru că a fost un gest care a venit tocmai de acolo. Mi-a cântat numai mie un refren special acestei zile. Şi apoi mi-a vorbit. Am rămas fără cuvinte. Pe drept cuvânt, cel mai emoţionant moment... A fost specială!
Prezent. La emisiunea "Răi da' buni", Maria a fost din nou pe post de surpriză. De data asta, pentru Mirabela. I-a cântat celebrul ei cântec "Îţi mulţumesc, iubită mamă". Cuvintele nu-şi mai au rostul. Emoţia a copleşit-o pe artistă lucru pe care îl puteţi vedea chiar din imaginile de mai jos....

Comentarii