Comunitatea bloggerilor capătă volum și consistență. E bine, e bine, e foarte bine!

Mai stau un sfert de oră. Și sfertul acela de oră s-a transformat în 2 ore frumoase! După vreo 2 ore de stat cu bloggerii la a doua întâlnire la care particip eu, am zis că trebuie să plec. Mă gîndeam la filmările pe care le aveam de editat și pe care iar n-o să le pun la timp la locul lor. Da, deci mai stau un sfert de oră! S-au aranjat treburile pentru ca, dacă eu plec, treburile, din punct de vedere al organizării, să fie în ordine.

Și ne reapucăm de discutat. Și mă uit la ceas și dintrodată Gabriel spune "ai zis că mai stai un sfert de oră". Dar nu prea ai cum să stai puțin între prieteni sau mă rog, oameni cu aceleași preocupări ca tine, în cazul nostru, blogul.

Mi-am pus de multe ori întrebarea: de ce blog? Și ieri, cu ajutorul celorlalți, am găsit și răspunsul: ca să-ți manifești setea de a scrie. Bun, dar oricum scrii știri, scrii în ziar etc. Da, dar nu e tot aia. A scrie pe blog, e diferit, e mai personal și mai autentic. E ca întrebarea: ce alegi: viața la țară sau viața la oraș? O aleg pe cea de la oraș că-mi oferă mai mult confort, dar da, câteodată vreau să beau o cană de lapte abia muls de la vacă sau să mă trezesc, dimineața, în cântec de cocoș.

Bun, trecând peste asta, să vă spun de ce mi-a plăcut întâlnirea bloggerilor de ieri. A fost firească, nimic tehnic, nimic forțat. Aveam experienta primei întâlniri deja, deci știam că o să fie în regulă. Pe cei mai mulți îi cunoșteam, deci lucrurile nu au mai fost de la zero.

Am vorbit, așa cum ne-am propus despre Europa căci întâlnirea asta a avut ca tema U.E și ce ne oferă ea. Cum era firesc, ne-am oprit în jurul oportunităților oferite de U.E pentru bloggeri și jurnaliști. Și am aflat de un super concurs care ar cam trebui să înceapă prin iunie la care pare-se am avea de câștigat chiar și excursii la Bruxelles. Asta dacă scriem pe blog ceva despre U.E și tema europeană a anului în curs!

Am vorbit despre tabăra de jurnalism a Centrului Europe Direct Botoșani și chiar am votat pentru perioada care ne-ar plăcea să se desfășoare: sfârșitul lunii iulie sau sfârșitul lunii august. A câștigat iulie! Vom vedea. Cert e că ar fi interesant să ne propunem câte o temă de discuții pentru fiecare întâlnire pe care o organizăm și să încercăm să-i găsim legătura cu noi, bloggerii.

A vorbit și mezinul (deocamdată! :))) bloggerilor, Ana, despre concursul În Europa Vreau Să Trăiesc despre care puteți citi în noul număr Buzz (27). Ana a câștigat concursul.

Și evident, ce pot face niște oameni cu preocupări în ale scrisului pe internet dacă nu să vorbească? Și așa am trecut prin varii subiecte, de la muzica și radiourile pe care le ascultăm până la zodiile și compatibilitățile dintre zodii.  O întâlnire care ne-a scos din fața Facebookului, a blogului, mai puțin pe Adi și Gabriel, care nu s-au abținut și au venit cu tableta, respectiv laptopul. Dar îi iertăm, pentru că, pentru cei noi, cele două instrumente sunt punctul de reper. A fost și pentru mine și pentru Magda.

 A fost, deci o întâlnire între prieteni și cred că această comunitate a bloggerilor capătă volum și consistență. În ritmul acesta, presimt că, mai devreme sau mai târziu, se va oficializa prin înființarea unui ONG dedicat bloggerilor.

App, ce spuneti, dacă anul viitor am organiza, aici, la Botoșani un festival al bloggerilor la care să vină bloggeri anonimi din județ și din țară, dar și recunoscuți pentru cel mai tare schimb de experiență? Sună bine, nu? Hai că poate nu visez doar.... Până atunci, să vină următoarea întâlnire!

Comentarii