Scrisoare către prima generație Buzz



Dragii mei,

... acum zece ani, viața mea lua o întorsătură de 180 de grade cu toate că nu mi-am dat seama de asta atunci. Îmi doream să amestec niște culori în viața de atunci; era, cum să spun, prea liniară, iar eu (știți asta!) sunt atât de imprastiată în sensul ăla pozitiv... Din zăpăceala visurilor de atunci s-a născut voinicul ăsta frumos care a crescut sub ochii mei și ai voștri, căruia voi i-ați dat vitamine... 

Voi m-ați învățat să fiu îndrumător și să înțeleg astăzi cât de superb e când cineva îți spune: "Nici că ți se potrivea un job mai bun...". Mi s-a spus asta zilele trecute de către cineva. Am meditat profund la asta pentru că habar n-am acum dacă treaba asta pe care o fac e job. Habar n-am. Știu sigur că e o treabă care îmi place al naibii de mult. 

Voi ați simțit asta de la inceput și vă mulțumesc pentru încredere, pentru susținere, pentru fidelitate, pentru că vă doriți ca "flăcăul" ăsta al nostru să crească prin copiii pe care i-ați lăsat în urma voastră.

 Acum că pleacă și ultimele fete (da, generația voastră e mai feminină) un ochi plânge, unul se bucură. Mă bucur pentru evoluția voastră, pentru implicarea voastră, pentru dăruirea voastră și fiți sigure/i că mi-e dor de voi în miezul activităților noastre. Am vrut să spun ăia 32 mp ai noștri, dar stai că voi ați prins ședințele de sumar la ciocolată caldă și distribuția ziarului fără locații amenajate, și ce sacrificii.. Pentru asta vă mulțumesc. 

Ați fost generația care a crescut odată cu Buzz și dacă Buzz e cunoscut AZI, asta vi se datorează și vouă. Voi ați crescut cu el și el cu voi.

 Vă doresc să zburați lin spre ceea ce vă doriți să faceti; urmați-vă pasiunile și când vă e dor, nu încetați să deschideți ușa la noi, la Buzz. Mâinile mele vă vor îmbrățișa la fel de cald, ca ieri și ca azi.

 Vă doresc să fiți voi, să întâlniți oameni care să șlefuiască ceea ce noi, aici, la Buzz am găsit și am dezvoltat până la un punct. Meritați din plin asta. Am încredere că veți reuși.

 Vă doresc să fiți oameni buni. Să aveți putere pentru asta. Inima mea va zâmbi pentru fiecare în parte de fiecare dată când veți reuși. Vă doresc să nu vă pierdeți ambiția, perseverența, tenacitatea, răbdarea și curajul de a arăta că sunteți tineri altfel. Știți voi. 
💛🐝🙏💛

Vă îmbrățișez,
Tot eu
...after 10 years



Comentarii