Bilanțul meu pentru 2022... tradiționalul meu bilanț, cu bune și rele




În ultima zi din an, deschid blogul acesta pe care, app, îl am din 2006! Ideea a plecat de la o piesă de teatru pe care o văzusem și pentru că voiam neapărat (îmi plăcuse prea mult spectacolul) să-mi arunc impresiile undeva, am făcut acest blog. Și de atunci am tot scris. E adevărat că în ultimii ani mai greu reușesc să scriu, dar, chiar și așa, am adunat sute de articole. Și chiar și anul acesta, am câteva scrise.

Bun, bilanțul meu pe anul care tocmai se încheie, e împărțit în două secțiuni: pozitive/negative. Asta mă ajută pe mine să reflectez la ce am făcut bine sau rău acum în 2022. Închei cu două idei pe care mi-aș dori să le fac în următorul an. 2022 a fost pentru mine un an bun și mulțumesc lui Dumnezeu pentru asta. Sunt fericită acum la finalul lui pentru că am reușit să-mi duc la capăt ideile pe care le-am avut.

Pozitive: 

- am înțeles și mai mult cât de important este să faci profesional ceea ce îți place; să ieși din casă cu bucuria că ajungi la birou și să te întorci acasă că ai făcut lucruri bune. Și le-ai făcut cu drag și plăcere. Este o bucurie să poți munci fără să numeri zilele până la weekend sau până la vacanță. De altfel, singura mea vacanța e asta de la sărbătorile de iarna și mă simt în regulă cu ea. 

- ai mei sunt cu toții sănătoși și asta e esențial și aici mulțumesc Celui de Sus, pentru că ne ajută să rămânem sănătoși.

- Proiectul „Corespondent Buzz” în care îmi pun mari speranțe pentru dezvoltarea Buzz prinde contur. Avem deja patru corespondenți și unii dintre ei chiar scriu deja în ziar.

- Am scos lunar, tipărit ziarul Buzz. La prima vedere poate părea o banalitate, dar pt mine e un lucru uriaș.  Țin enorm la apariția ziarului în forma tipărită pentru că îmi dă senzația (nu știu să mai fie așa ceva în țară) că asta ne facem unici. Nu televiziunea, nu podcastul. Apariția ziarului în format tipărit e ceea ce face Buzz UNIC. Și am promis, sper să mă și țin de cuvânt: îmi doresc 150 de numere cel puțin. Nu m-aș opri nici la 150 (dacă sunt încă sănătoasă și mai am cu cine să -l fac - ha ha) dar 150 de numere vreau să atingem. 

- Cele două proiecte pe care le iubesc pentru că simt că dezvoltă copiii redacției - tabăra de jurnalism și concursul de jurnalism - au mers înainte. Concursul a fost la a 7-a ediție, tabăra la 6-a. Le iubesc de mor. Anul acesta, au fost organizate independent cu ajutorul unor oameni frumoși, firme puternice (copiii redacției știu cât ne-am zbătut să -i găsim) - Voi mai scrie despre ei. Sunt oameni care au salvat două proiecte frumoase, în slujba educației: SC CORDEP SRL și respectiv domnul Alin (îi spun atât pt ca a dorit păstrarea anonimatului)

- am avut câteva deplasări în țară pe cont propriu și personal de care sunt fericită pt că am cunoscut alte orașe, alți oameni, alte idei...

- am fost la concertul „Adrian din inimă Enache” - primul de acest fel al artistului. Unul pe care l-a meritat și pe care sper să-l mai repete, dar, rugă, un pic mai scurt. În rest, perfect.

- m-am  revăzut după muuuuult timp cu Vali Stanciu din Alexandria, cu Ana Maria Gomboș (Herăști) 

- am citit chiar dacă timpul a fost mai aglomerat față de anul precedent. Dar am reușit să nu renunț la acest lucru.

- am reluat evenimentele aniversare. Și deși cu emoții mari, am reușit să facem un eveniment la 11 ani de Buzz superb. Cu Ovidiu Anton  invitat special. Cu Doru Ionescu - jurnalist TVR. ROCK ON.

- Buzz are trei Remixuri (TVR3) filmate și înregistrate (Mulțumim, Doru!) Urmează imediat al patrulea (dar se pune ca pozitiv la 2023 hi hi). Colaborarea pentru Remix cu Doru a adus și alte provocări copiilor, aceea de a fi reporteri, editori video pentru povești deosebite găsite și filmate de Doru prin țară... Urmează rezultatul lor la începutul anului care vine.  Sunt povești faine. Cu ocazia asta, extindem seria materialelor noastre și în țară. Deci, nu mai suntem chiar locali, hi hi. 

- am făcut un clip muzical didactic, împreună cu copiii, cu Doru Ionescu și Bogdan Sterpu. 

- Am dat start unui concurs cu expresii latinești, grație colaborării frumoase pe care o avem cu Titus Andrei de la Radio România Actualități; copiii au avut de ales dintr-o listă de expresii una, pe baza căreia au scris articole, povești, jurnale, relatări etc. În ziar de anul acesta există rubrica intitulată „Carpe Diem” - în cadrul căreia Titus împreună cu un copil - reporter explică o expresie latinească pe înțelesul tinerei generații. 

-  am început anul la dermato, pentru a scăpa de petele de sub ochi; în mare, am scăpat. 

- am reactivat siteul topromanesc.ro, în sensul că scriem și aici mai mult față de acum un an. 

- am început și chiar am terminat de scris manualul de jurnalism pe care sper să-l lansăm la 12 ani de Buzz. Este o ediție nouă, de fapt, adăugită, pentru ceea ce am lansat în 2014. Era nevoie! 

- avem o grămadă de evenimente la care am participat anul acesta, o grămadă de interviuri cu oameni mari - artiști și nu numai -  cred că mai avem material și pt 2023 de editat și lucrat, ceea ce e superb.

- am învățat să spun nu când nu trebuie, nu pot, nu vreau să mă bag într-o idee; încă mai am de lucrat, dar am făcut pași serioși aici. 

Negative: 

- am făcut sport, dar simt că am avut mai multă lene decât îmi admit ha ha... recuperez anul asta, promit. 

- încă mă surprind stând aiurea pe rețele. 

- nu sunt întotdeauna mândră de reacțiile mele necontrolate, de cele mai multe ori, dorind să fiu sinceră mă reped fără să analizez consecința unei acțiuni. (Tipic vărsătorului, cred!)

- nu am reușit să țin sub control toate evenimentele orașului, să știu de ele și să fim acolo, pentru că nu e chiar imposibil. 

- încă mai lucrez la ceea ce știu că-mi va completa total realitatea profesională. E în construcție, dar e dificil. Din păcate, statul nu se gândește la antreprenorii mici... 

- desigur, războiul declanșat în Ucraina care, în mod clar, ne-a afectat pe toți în mod direct sau indirect. Nu e confortabil să stai cu teamă că la granița județului tău se aruncă cu bombe.  În fine, să sperăm în ceasul cel bun, în acest sens.

- nu am văzut nici anul acesta spectacolul muzical de la „Tănase” - Acces direct la...muzică. 


Mulțumesc lui Dumnezeu că, din nou, lista cu negative e mai scurtă și pozitivele îngrămădesc foaia. Eu, în general, uit repede dezamăgirile, așa că poate 'or mai fi fost, dar prefer să mă încarc cu pozitivul acțiunilor și negativul să plece din viața mea. Pentru îndreptarea propriei mele ființe le mai rețin pe unele rele. În rest, fire pozitivă și optimistă, prefer să văd partea plină a paharului, chiar dacă uneori mă surprind, uitându-mă și-n golul lui, ha ha ha. 

Îmi doresc pentru anul care vine, să fim susținuți, să găsesc  firme/oameni care să sprijine ceea ce facem pentru educația celor mici (avem nevoie!) Îmi doresc completarea visului profesional (despre asta o să povestesc, dar nu acum, ci când va fi complet), să fim aceeași echipă Buzz faină, să mai ies din județ, să continui proiectele dragi, să fim sănătosi și în pace. Să fie, așadar, cu sănătate și creativitate! 




Comentarii