Trupa DP2 un succes romanesc de televiziune!

Nu ştiu de ce nu am scris mai demult despre o emisiune pe care o urmăream în urmă cu vreo 10 ani. O emisiune de la care au plecat mulţi tineri care astăzi au reuşti să-şi consolideze o carieră: Alexandra Dinu, Adriana Titieni, Cătălin Măruţă, Delia Puşcă (prezentator de ştiri la Realitatea TV), Viorica Vodă (actriţă!), Dinu Maxer, Diana Enache(reporter Realitatea TV), Andrei Coman(actor) şi alţi câţiva pe care care mi-i amintesc mai greu acum. Din Trupa DP 2 s-a născut Tonomatul DP 2 prezentat de Cătălin Măruţă şi momentan de Alina Sorescu. Urmăream această emisiune pentru că mi se părea atunci ceva nou în plan mediatic la noi. Era prin anii 2000. Încă nu aveam un job, deci timp suficient la dispoziţie ca să mă uit la televizor dimineaţa. Ajunsesem să-mi pară rău când trebuia să plec dimineata şi nu-i puteam urmări. Era o emisiune interactivă din care aflai noutăţi muzicale, culturale, sociale...Erau rubirici, aveau vedete în studio. Se formase un nucleu tânăr la TVR 2 şi începuse să-mi placă ideea pe care mergea. Îşi targhetase un public-ţintă format din tineri. Din păcate, după ce au renunţat la acel format şi tinerii au început să plece care-încotro s-a renunţat la ideea ca tinerii să se regăsească în emisiunile acestui post de televiziune. Sau cel puţin eu, una, nu am mai simţit un interes major acordat acestui fapt. Chiar dacă tinerii lansaţi la Trupa DP au dat curs ofertelor mai generoase de la celalalte posturi TV era imperios să continuie promovarea altor generaţii de prezentatori pentru această emisiune. Sunt convinsă că potenţial există! Inclusiv Andra a avut primele aparitii muzicale aici...O emisiune care a fost pentru tineri si despre tineri care a prins. Si n-a fost nevoie de decolteuri, fuste scurte, etc...Pur si simplu realitatea cu ce are ea mai bun...Şi au rezistat câţiva anişori datorită audienţelor înregistrate... Iată că se poate şi altfel decât să copiem de-afară, să mediatizăm imagini artificiale şi fără sens...Sau cu un sens înţeles mai mult de cei superficiali...





Comentarii