Andra sau Sistem pentru un showman?

Andra şi Nico sunt vocile la care si eu mă gândesc că ar merita efortul unei colaborări pentru Adrian Enache în sensul unor duete. Mi-ar plăcea şi Loredana însă cred că un featuring cu Andra l-ar propulsa pe noul val. Nu mă miră rezultatul votului.

ANDRA - 50%
Nico si Sistem -ambii cate 16%
Loredana
Angela Similea

Mă miră faptul că Sistem a obtinut acelasi punctaj cu Nico urcand pe poziţia secundă. Aceasta demonstrează faptul că latura de showman este cunoscută, că un show alături de băieţii cu butoaie ar putea trezi interes. Mă bucur că aţi votat sincer şi sper ca una din opţiuni să se realizeze. Cert este acum doar intenţia declarată a lui Adrian de a colabora cu Andra şi Nico la un duet. Aştept cu interes acest proiect pentru că e în primul rând în avantajul lui!

Comentarii

Roxana a spus…
Nu stiu daca SISTEM a facut duet cu voce masculina dar ar fi interesant de incercat. Cat despre celelalte voci - mai ales Nico - sa se grabeasca acum ca odata ce ea participa la Eurovizion ii va creste cota si va fi greu de abordat