Adrian Enache e un norocos

În ultimele două săptămâni am avut ocazia fericită să văd în judeţul în care m-am născut doua show-uri incendiare, marca Adrian Enache. Mi-am dorit de mult să ajungă cu cântecul lui, dar mai ales cu show-ul, în judeţul în care singur mărturiseşte că se simte ca acasă pentru simplul fapt că de câţiva ani, aici, există FAN-CLUBUL său. Mi-am dorit aceste două spectacole şi am pus umărul serios ca ele să aibă loc. Am satisfacţia unui vis împlinit pentru faptul că propunerea mea a fost primită cu entuziasm. Până anul acesta Adrian Enache într-un spectacol la Botoşani a existat doar în visele mele. A mai fost la Botoşani dar le-am ratat chiar dacă îl apreciam. De fiecare dată mi se întâmpla să aflu că a avut recital după ce pleca. Apoi au urmat cei 12 ani în care n-a mai cântat deloc aici. Îmi sună şi acum în urechi dorinţa lui de a cânta la Botoşani şi încă mai simt neputinţa de-a fi făcut atunci ceva pentru acest vis. Eram preşedinta Fan-clubului său dar fără nicio putere! Am intrat în presă, mi-am făcut relaţii, am făcut propuneri. Nu mi-a fost uşor să conving că show-ul său merită banii pe care îi cere. Am ştiut însă că o dată ce va veni va fi cu greu lăsat să plece! Şi am insistat. Mi-am dorit să împlinesc acest vis pentru el chiar dacă mie nu mi-a fost niciodată greu să ajung în alt loc al ţării pentru un show susţinut de el. Mi-am dorit şi iată că am reuşit! Fan-clubul său există chiar dacă în prezent înseamnă mai mult PR-ul de care orice artist are nevoie. Adrian Enache e un norocos. Are ceea ce pentru alţi colegi din breasla sa înseamnă o factură în plus! El primeşte asta fără ca cineva să-i pună condiţii sau să ceară vreun ban. Nu o să vorbesc acum despre cele două spectacole pe care le-a avut în ultimele două săptămâni la Botoşani şi Dorohoi. Vreau doar să-mi exprim regretul că nu se zbate mai mult pentru ca imaginea lui de showman să fie cunoscută astfel încât lumea să spună din prima: "Ei da, îşi merită banii". Pentru că şi-i merită...Îmi răsună şi acum în urechi vorbele unei doamne la ieşire după spectacolul susţinut la Dorohoi: "Mie care nu-mi plăcea Adrian Enache deloc, acum îl ador...". Ei da... pentru asta am rămas şi rămân alături de el. Şi cred că am avut contribuţia mea la promovarea imaginii sale. E cea mai mare satisfacţie pe care o pot avea ca fan, prieten şi om care a investit încredere în el!

Comentarii