În drumul spre fericire

În drumul spre fericire

Parfumul crinilor îmi aminteşte,
Primele flori de cireş,
Soarele care arde,
Versurile din fiecare cânt pe care îl aud
Poezia din suflet,
Rândurile romantice
Suflet pustiu ce sunt....

Mi-e dor de minuni întâmplate
Mi-e dor de o rază pe chip
Al tău sau al meu, nu contează!
Mi-e dor să-ţi citesc fericirea în ochi.

Am crezut că am pierdut ceva din jocul care ne leagă
Am simţit bucuria să te aud din nou
Mi-a fost dor de zâmbetul acela
Nu-l mai simţisem demult...

N-am cum să uit
Am fost poate doar obosită
De prea frumos şi de prea plin.
Mă întorc căci mi-e dor să te ştiu în suflet
Nu ai plecat
Doar am stat în loc.

Acum e timpul să mă înalţ încă o dată
Să mă plec către tine
Să-ţi dau o clipă de frumos
În drumul tău spre fericire...

Eu...

Un clip care m-a impresionat...

Comentarii