Merg la sala din nou!

Mă paşte un sentiment de inutilitate faţă de propria persoană. De fapt e un amestec de stări mai puţin din cele pozitive şi am introdus un dvd mai vechi in calculator ca să ascult nişte muzică. Din aia de pe vremea în care grijile nu erau decât temele pentru acasă! Gândesc! Încerc să nu păşesc pragul depresiei! Cred că mi se trage de la râsul prea mult de luni. Doamne cât am mai râs şi nu am avut un motiv foarte serios! Am făcut haz de necaz! Nu prea aveam motive de râs dar ne-am simţit foarte bine. Astăzi sunt uşor meditativă... Aproape că nu mai ştiu ce vreau, cum să reacţionez în anumite situaţii. Firesc, mi-ar spune mulţi.... Să mor dacă mai ştiu cum e să te mişti natural! De obicei reacţionez rapid dar îmi gândesc gesturile. Nu-mi place să ştiu că am stresat pe cineva cu insistenţa mea şi sper că n-am făcut-o azi..... Se aude din calculatorul meu "I saw you dancing". Piesa asta era la modă în liceu. Mi-amintesc că nu îi plăcea dirigăi din primii doi ani de liceu (am avut trei diriginte în liceu!). Aveam radio în liceu şi se dădea frecvent piesa asta....Buun! Revin la mine. De mâine mă apuc de sport. Am ajuns la concluzia că pot fi mai slabă. Trebuie să recunosc că m-am înfuriat vara asta când am constatat că rochiţa pe care mi-am luat-o vara trecută nu mai stă pe mine cum ar trebui... N-am mai purtat-o vara asta, dar promit că vara viitoare va fi cel mai purtată! Ce să zic? Starea mea persistă....cred că am nevoie de o evadare....Mă gândesc tot mai serios la aspectul acesta! Dar înainte de asta, fraţilor.... FIŢI PE FAZĂ! MEEEERG LA SALĂ! DIN NOU! Sper să mă ţină mai mult acum şi să capăt o formă mai normală... :)) Pupici alintaţi! În altă ordine de idei, sper că asta o să-mi ajute şi psihic...

Comentarii