Un bilet la Ace of Base, va rog...

Am o noua dorinta dar nu e arzatoare.....
Vreau sa vad concertul ACE OF BASE de la Bucuresti. Nu ma dau in vant dupa trupa asta dar cand eram eu mai mica imi placeau f mult o parte din cantecele lor cum ar fi CRUEL SUMMER, ALL THAT SHE WANTS, HAPPY NATION, THE SIGN, BEAUTIFUL LIFE, NEVER GONNA SAY I'M SORRY si alte cateva... Mi-ar placea sa-i vad live, sa vad cum suna...M-am uitat pe net la preturile pt un bilet. Cel mai ieftin e 700.000. Nu ar fi exagerat desi e undeva la randul K. Probabil de unde l-am vazut pe Michael Bolton si radeam cu Iulia ca tre' sa-i facem poze sa ne laudam la prieteni ca l-am vazut live. Acum ce mai conteaza ca nu se vede in poza ca e MB?! BUUUN! Revin la fixatia mea din aceasta seara....Imi doresc sa merg dar logica mea imi zice urmatorul rationament. Asta pentru ca mi-e frica sa nu fiu dezamagita. Mi-as cumpara bilet dar dar daca nu o sa-mi placa o sa-mi bag unghia in gat ca am dat banii (Nu e o trupa legendara de succesul careia sa fii sigur!). Mai bine o invitatie sau acreditare...ca e gratis si atunci nu mai conteaza daca sunt dezamagita. :efnhdfnh: [hahaka2.gif] Stiu, nu e corect rationamentul dar repet...nu e o dorinta arzatoare, dar pe undeva as vrea sa-i vad... De ce n-or fi venit la Cerbul de aur?? Macar ii vedeam la tv [confusedbz0.gif]...

Asta e o piesa care imi aminteste de o serie de emisiuni de la radio pe care le indrageam si unde piesa era difuzata f. des.



Asta e cea mai cunoscuta piesa a trupei. Sor'mea stia toate versurile, cred ca si virgula...

Comentarii