Unde sunt eu de alta data?

Mi-am dat seama ca nu mai stiu sa spun nimic interesant...Ori sunt prea epuizata. Ori ma lasa prada vietii...Oare nu mai stiu sa scriu? Ma uit pe bloguri, altele decat al meu...Teme de interes, texte care te fură...Eu nu mai am idei. Sau daca imi vine o idee, deschid locul asta în care scriu acum şi încep. După două fraze îmi dau seama ca nu asta am vrut sa scriu, ca aş putea mai bine... Eu nu eram aşa...Scriam mult şi zic unii interesant. Mi-amintesc de "Poştalionul" revistei VIP.... Nu trecea săptămana ca mai aveam o idee ca să scriu un text. La un moment dat mă gândeam că nu o să mi le publice că sunt prea multe. Dar apăreau! Şi nu eram plătită pentru ele. Le scriam pentru că mă fascinau anumite experienţe de viaţă, lucruri, fiinţe...Oare acum nu mp mai fascinează nimic?! Unde sunt eu de altadată? Vreau să scriu ceva, am o idee despre Mamaia, festivalul....dar n-am exprimarea la mine. Ştiu ce fac. Acum e 00.02. E tarziu. Vineri. Sunt după o saptamana de muncă. Sunt obosita, cred. Mă odihnesc şi daca maine nu am spor la scris înseamnă că se petrece ceva cu mine... Sper sa ajung la concluzii mai bune maine în ce mă priveşte... Noaptea e un sfetnic bun! Vă ţin la curent cu starea mea...Mâine sper să ne revedem într-o stare de euforie pentru scris... Glumeam! Măcar să-mi adun ideile pentru un subiect. Mă irită starea de neputinţă de a scrie. Nu e vorba de timp ca iată îl am....E vorba despre....ceva pe care nu mi-l explic...

Comentarii