...au trecut 10 ani

Azi am avut o revelatie. Ma uitam la televizor si ca in fiecare duminica la amiaza nu gasesc nimic interesant. Majoritatea filmelor erau incepute iar emisiunile asa-zis de divertisment nu m-au atras. Nu aveam chef nici de calculator. Am dat pe VH1 macar sa se auda ceva si imi iau dosarul meu mai vechi in care am depozitat tot ce inseamna FANCLUBul ADRIAN ENACHE si am inceput sa-l rasfoiesc. Ziarul Info-fan trona. M-a facut sa zambesc la amintirea acelor vremuri. Ma uit la an: 2001. Numărul 1. Primul articol: Dragostea de fan. Am simţit un fior în suflet. Îl scot din ţiplă şi îl răsfoiesc. Mă mai uit o dată la an: 2001. Nu-mi vine să cred. Au trecut deja 7 ani. Încă trei şi se fac 10.. Va trebui să-i marcăm cumva. Deja îmi vin minte idei. Continui să răsfoiesc ziarele Fan-clubului. Gândurile îmi circulă prin minte. Amintirile mă răscolesc. Articolele au doza lor de inocenţă dar sunt scrise cu multă profunzime. În ciuda vârstei de atunci dovedesc maturitate mare parte din ele... Mă opresc din citit. Mă uit din nou la televizor. Scorpions mă face să dau mai tare sonorul. Îmi place piesa. Mă întorc din nou în timp: 1999. Am terminat liceul. E drept, la anul sunt 10 ani... Deodată mă trezesc ca dintr-un vis: 10 ani de Fan-club! :shock: Activitatea nu a fost tot timpul intensă, dar cred că am făcut ceva în toţi aceşti ani. Ziarul acesta pe care îl ţin acum în mână, revista, scrisorile, întâlnirile cu fanii, întâlnirile cu Adrian... sunt parte din acest timp liber pe care l-am numit FAN-CLUB. Timp care adună, iată, 10 ANI. Un mesaj astăzi m-a făcut să mă întorc iarăşi în timp. Am luat partea bună a lucrurilor deşi el încerca să semnaleze subiectivitatea fanilor. Eram daţi ca exemplu alături de alte Fan-cluburi. Nu m-am supărat! N-aveam de ce. Eşti şi subiectiv atunci când susţii o cauză. În 99 eu terminam liceul şi tot atunci mă hotărâsem să preiau frâiele acestui Fan-club.... Alţii când termină liceul termină şi joaca de-a fan-clubul. Mie mi-a plăcut ce fac şi am luat lucrurile în serios. Şi n-am făcut rău! Dimpotrivă, aceşti 10 ani m-au ajutat să mă formez pentru ce am ajuns mai târziu....Mă gândesc că aceşti ani ar trebui marcaţi cumva...Încă nu am idei. Le voi cere sprijinul şi celorlalţi prieteni din Fan-club care au fost alături de mine până acum. Atâţia câţi au mai rămas. Unii au plecat departe şi iau greu legătura cu ei chiar dacă sunt în continuare de acord cu ceea ce facem şi şi-ar dori să participe la acţiunile noastre. Încă mă gândesc la un mod de a marca aceşti ani. Dacă voi aveţi idei, îmi puteţi spune...Promit că respect drepturile de autor :) :D !!! Mi-e greu şi dintr-o oarecare teamă că astăzi FAN-CLUBurile nu mai sunt privite la valoarea lor... Promit că mă gândesc serios...Până atunci va aştept gândul pe blogul meu, aici...

Cu drag într-o zi de duminică plicitisită...
Eu..

Comentarii