Ceea ce conteaza!


Într-un număr al revistei Qmagazine am găsit nişte versuri care îmi plac foarte mult. Sunt incluse într-un editorial semnat de Florian Jucan. O apreciez mult. Îmi place cum scrie. Îmi place că e sinceră şi drept să vă spun revista aceasta pe care a pus-o ea pe picioare se distinge de alte publicaţii. E altceva! Nu o găseşti deloc pe Monica Columbeanu şi nici pe Simona Sensual. Nu ai să vezi aceleaşi ştiri mondene pe care le citeşti peste tot. Nu e nimic care să semene cu altceva. Şi pentru asta o felicit. E o revistă care scrie CEEA CE CONTEAZA!
Frumos se lasă noaptea
La drum de lună plină

Ori astăzi
numai moartea
Rămâne să mai vină.
Iar sunt de tine singur, din propria mea vină.
Anubis mă păzeşte
Nemesis ne previne
Adorm cu tine-n mine.


-E aşa cum spune chiar ea o dedicatie pe care însăşi a primit-o de la cel pe care-l iubeşte.

Comentarii