Despre mine

1. Principala mea trasatura : AMBITIA, INSTINCTUL
2.Calitatea pe care doresc sa o intalnesc la un barbat : INTELIGENTA
3.Calitatea pe care o prefer la o femeie: INOCENTA DIN PRIVIRI
4.Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei? Faptul ca-mi lasa libertatea de a fi eu...
5.Principalul meu defect : Ooo dar cate am....TIMIDITATEA ma enerveaza cel mai tare...
6.Indeletnicirea mea preferata : MUZICA ROMANEASCA
7.Fericirea pe care mi-o visez : ORICE VIS IMPLINIT
8.Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire ? URA SI RAZBOIUL MI SE PAR CELE MAI NEGRE PETE ALE OMENIRII
9.Locul in care as vrea sa traiesc : BUCURESTI
10.Coloarea mea preferata : ALBASTRU
11.Floarea care-mi place : TRANDAFIRUL
12.Pasarea mea preferata: RANDUNICA
13.Prozatorii mei preferati: ANDREI PLESU, MIRCEA CARTARESCU
14.Poetii mei preferati:LUCIAN BLAGA,MIHAI EMINESCU, MIRCEA CARTARESCU...
15.Eroii mei preferati din literatura : MOS CRACIUN
16.Eroinele mele preferate din literatura : SCARLET O'HARA
17.Compozitorii mei preferati : IONEL TUDOR, ANDREI TUDOR, VIVALDI, CORNEL FUGARU
18.Pictorii mei preferati : PICASSO (imi plac picturile abstracte)
19.Eroii mei preferati din viata reala : ADRIAN ENACHE
20.Ce urasc cel mai mult: AROGANTA, SPALATUL RUFELOR IN PUBLIC, RAUTATEA, FALSITATEA, SOBOLANII SI LIFTUL
21.Calitatea pe care as vrea sa o am din nastere: SA FIU DIN CAND IN CAND O MUSCULITA
22.Cum as vrea sa mor: CLINIC...ca sa vad cum si cine sufera dupa mine...Ce sadica sunt!
23.Greseile ce imi inspira cea mai mare indulgenta : CELE CARE SE FAC DIN NAIVITATE
24.Deviza mea : PASI MARUNTI DAR SIGURI...

Comentarii

Razvan a spus…
E chestionarul lui Proust ...cred.