Generatia Mutu sau nimic esential...

.... a fost meciul Romania - Insulele Feroe. Un meci tras de par. Ma si mir ca am marcat. Nu l-am vazut, nici n-am vrut desi ma pasiona fotbalul la un moment dat dar nu mai are sens sa ma uit. Generatia lui Mutu si Chivu au stricat fotbalul romanesc. Mi-e dor de clipele de aur create de Hagi et comp.... Noii fotbalisti nu sunt in stare sa arate ca Romania e o forta in domeniu! Cel putin nu au aratat-o pana acum. Nu-mi mai place ce se intampla in fotbalul romanesc de aceea nici nu ma mai uit. Microbul meu fotbalistic a fost ucis! Poate invia numai daca se schimba ceva in mentalitatea tinerilor fotbalisti. Acum nu vad decat niste vedete care apar in primele pagini ale ziarelor, vedete care nu se pot lauda decat cu cate masini si-au luat, cati copii au facut, ca s-au casatorit, ca se dau cu gel, ca ....si lista poate continua. Da, si ziaristii au vina lor aici dar despre asta am sa revin intr-un alt post! Dupa ei insa nu ramane nimic profesional vorbind. Si e pacat! Pentru ei mai intai. Si apoi pentru natia pe care o reprezinta! Mai tarziu tot despre legenda Hagi, despre performantele lui Gica Popescu, Ilie Dumitrescu, despre minutele legendare ale lui Duckadam, despre jocul senzational a lui Dan Petrescu sau Contra se va vorbi... Despre ei se va vorbi ca acum... Adica despre nimic esential!


P.S Ar trebui sa pun poza cu unul din generatia de azi, dar renunt la poza pentru acest post pentru ca nu merita niciunul din actuala generatie. Imi pare rau ca m-au facut sa ma indepartez de fotbal care imi placea...Nu ma mai atrage sa-i urmaresc desi tanjesc dupa un meci cu golurile frumoase ale romanilor!

Comentarii