tot între noi...

...mi-e dor să scriu dar nu am idee ce, nu am subiect. Nimic din ce aş putea scrie nu mi se pare de interes. Nu ştiu de ce se întâmplă asta. E 8 martie... ziua tuturor femeilor. Aseară am pus în scenă primul spectacol de care m-am ocupat în calitate de organizator. A fost bine, zic eu, zic alţii. E primul şi asta îmi dă curaj pentru mai departe. Am început cu dreptul! 8 martie nu mai înseamnă pentru mine decât o zi de primăvară în care primesc smsuri...Cele mai multe de la fete, culmea! Tot între noi ne felicităm! O zi în care soarele n-a fost bărbat. Ziua s-a târât după o rază mică, dar soarele s-a ţinut tare şi n-a vrut să iasă deloc. A venit primăvara! Şi asta mă face fericită! Fericirea nu înseamnă bani, nu înseamnă maşini, nu e aşa departe pe cât am crede noi. Fericirea e lângă noi, sub papucul nostru, e în buzunar, e în noi... Fericirea stă peste tot, de noi depinde s-o găsim.

Comentarii