Pariez pe Minodora Dediş!

Dacă ar fi să pariez pe o voce tânără în momentul de faţă cu siguranţă aceasta ar fi Minodora Dediş. Câştigătoare a locului I la Festivalul Mamaia 2008, Minodora a obţinut în 2009 trofeul Festivalului Mărţişor Dorohoian fiind extrem de bine primită de publicul dorohoian care practic n-o mai lăsa să plece aplaudând-o minute în şir. Personal am remarcat-o anul trecut la festivalul Mamaia când a interpretat piesa lansată de Mădălina Manole Tu n-ai avut curaj. Mie, cel puţin mi se pare că o întrece pe Mădălina la interpretarea acestei piese (vezi mai jos clipul!). Recent, am dat peste interpretarea celebrului şlagăr Te-am văzut mi-ai plăcut. Mi-a plăcut abordarea şi parcă nu mă mai satur s-o ascult. E o voce de care sigur vom mai auzi însă depinde mult şi de ea ca acest lucru să se realizeze. Minodora este din Galaţi.

De la Festivalul Dan Spătaru când a obţinut locul II interpretand piesele Te-am văzut mi-ai plăcut şi În rândul 4:


De la Festivalul Aurelian Andreescu când a obţinut premiul III interpretând piesa Vreau să te uit:


De la Festivalul Mamaia când a obţinut premiul I interpretând Tu n-ai avut curaj:


Piesa Tu n-ai avut curaj în interpretarea Mădălinei Manole:

Comentarii