Un gand frumos pentru Elena Cirstea

Astăzi am aflat că Elena Cârstea a fost depistată cu anevrism cerebral, boală care i-ar putea afecta viaţa, de aceea ea va fi supusă unei operaţii care va avea loc pe data de 12 august. Mă întristează astfel de veşti pentru că îi iubesc pe artiştii care s-au lansat în anii '80-'90. Îmi sunt atât de dragi şi mă doare să ştiu că nu le este bine, că s-a întâmplat ceva dureros cu ei....

Îmi doresc ca Elena Cîrstea să depăşească acest moment dificil cu bine pentru că aşa cum spuneam la interviul pe care mi l-a acordat la radio aştept şi îmi doresc un album nou semnat de ea. Îmi plac multe piese din repertoriul ei, aproape în majoritate. Am fost impresionată de gestul ei frumos de a adopta fetiţele, pe Sanda şi Adriana. Le-am urmărit şi m-a bucurat evoluţia lor frumoasă în timp. "Gogoşelele" aşa le spunea pentru că micuţa Adriana era grăsunică şi râdea în permanenţă, cel puţin aşa mi-o amintesc eu din apariţiile lor tv. Ştiu că Dumnezeu va fi alături de ea şi o va ajuta să depăşească acest moment!

Doamne ajuta!

Comentarii