Carpe diem sau ce faci maine?

Mâine! Ce faci mâine? Acest mâine a devenit atât de banal în vieţile noastre încât ni se pare firesc că vine, că trece şi tot aşa. Mâine am să ascult topul, am să mă trezesc mai târziu că de obicei duminica nu mă îndur să mă dau jos din pat mai devreme de 10.00 decât dacă e musai necesar. Am să ies în oraş dacă am cu cine, am să caut pe internet una alta şi tot aşa...Nimic deosebit! Mâine însă se pot întâmpla multe! Mâine se naşte cineva! Mâine va dispărea cineva...Mâine un telefon îţi poate schimba viaţa sau te poate marca pentru un timp. Mâine vine cu un firesc al tuturor zilelor dar te poate surprinde într-un mod care te copleşeşte! Mâine ai o idee care te nelinişteşte întreaga zi, mâine poţi să primeşti vizita unui prieten cu care nu te-ai mai întâlnit demult. Mâine poate fi surâzător sau morocănos. Mâine nu depinde de noi, depinde de căile destinului! Chiar dacă azi ştim ce vom face mâine, mâine poate contracara planul bătut deja în cuie azi! Mâine e mai puternic decât azi pentru că va fi şi nu e depăşit deja... Mâine am să fiu, de aceea astăzi sunt şi trăiesc exact ce simt! Mâine explică practic dictonul CARPE DIEM! pe care l-am sucit în facultate de mai multe ori pentru că TRĂIEŞTE CLIPA nu însemnă liber la droguri, ţigări, sex oricum, oricând cu oricine ci TRĂIEŞTE LIBER şi demonstrează că eşti gata pentru un MAINE care va deveni IERI pentru tine!


Elena Carstea - Maine
Asculta mai multe audio Muzica



Comentarii