Energia mesajelor pozitive

Am primit astăzi un mesaj pe email care mi-a mers la inimă. Expeditorul: o persoană cunoscută dar cu care nu vorbesc zilnic, nu face parte din cercul meu zilnic de prieteni, nu e din acei oameni la care apelez când am o problemă. L-am cunoscut mai mult sau mai puţin întâmplător într-o oarecare împrejurare şi mi-a plăcut că e om de calitate! I-am scris cu gândul că ziua unui om e pentru fiecare specială. Aşa ar trebui să fie! Am primit răspuns şi cele câteva rânduri mi-au mers efectiv la inimă... Pentru mine, cel puţin, e suficient un astfel de mesaj ca să recapăt o bunădispoziţie pierdută ori un început de zi mai puţin fericit. Astfel de mesaje sunt preferatele mele la cafeaua de dimineaţă când îţi deschizi e-mailul încercând să faci ochi pentru o nouă zi. Energia cu care te încarci din pozitivul pe care îl emană e incomparabilă. Contează astfel de gânduri şi numai oamenii de calitate ştiu cât de mult înseamna asta pentru un om...

Comentarii

Anonim a spus…
Faptul ca exista suflete apropiate este un balsam! Necesar sufletului! Sensibila fila ta de jurnal! Cu drag, Diana