...mi-e dor să te ascult

Mi-e dor să te ascult.Am un chef nebun să deschid radio şi să-ţi aud vocea. Să sun şi să-mi răspundă vocea aceea jovială şi caldă. Am stare pentru o emisiune de seară cu muzica aceea pe care numai tu ştii s-o alegi astfel încât sufletul meu să capete aripi. Mi-e dor să am o nouă idee şi să te sun ca să ţi-o comunic. Mi-e dor să aştept secunde până îmi răspunzi cu o teamă specifică discipolului în faţa Maestrului său. Mi-e dor să aud entuziasmul tău la o nouă revelaţie a mea, dezaprobarea ta la o idee de a mea prea încărcată, mi-e dor să mă grăbesc spre casă ca să deschid radio pentru că eşti tu. Mi-e dor şi nu au trecut decât 4 zile...Aşa că te rog grăbeşte-te căci sufletul meu are nespusă nevoie de muzica, de vocea pe care numai la tine le găsesc. Te aştept cu acelaşi dor şi drag pentru a-mi bucura sufletul acum prea încruntat de griji. Să te faci bine ca să împarţi în continuare diamante de lumină în sufletele însetate de muzică şi frumosul din sufletul tău.



Comentarii