...iar am furat:))

Mie nu-mi da nimeni leapşa, dar le fur. Şi pentru că e furată nu mai zic de unde ;))

*cel mai de preţ lucru:
telefonul (nu ştiu ce m-as face fără el)
* când sunt supărată: plang sau ascult muzica (depinde de motiv!)
* Mi-am petrecut cea mai frumoasă vacanţă: verile 2006, 2007 când am avut acreditare la festivalul Mamaia, a fost o vacanţă activă pentru mine şi mi-a plăcut.
*când vreau să mă relaxez: ascult muzică românească şi, cel mai bine, veche...
*alt loc unde aş trăi: aş încerca Parisul...;))
*cea mai fericită am fost/sunt: în '99- octombrie, prima întânire face to face cu Adrian....
*nu spun nu propunerii: de a ajuta pe cineva
*mă feresc: de întuneric;))
*am emoţii când: la microfon, pe scenă, în faţa unei mulţimi, când toţi ochii sunt aţintiţi asupra mea
*Regret că nu am făcut: că nu am încercat la Liceul de Artă, în clasa a 8-a :))
*Nu aş renunţa niciodată la: devotamentul şi ataşamentul meu
*cel/cea mai bun/a prieten: Oltiţa
* mă enervez: destul de des:))
* o zi perfectă: în care ideile şi gândurile bune pe care le am prind contur

Comentarii

Movi - 4Botosani a spus…
sper ca nu ai furat-o de la mini ca vai de urechiusile tale :D
ionutza80 a spus…
nu...dar e furata si am zis ca nu spun...dar hai ca v-ati prins deja:))