Magazinul de vise...

Vând vise, dar nu le dau pe bani. Le vând peste tot: în târguri, în pieţe, în săli de spectacole, pe stradă. Oricui le cere: celor apropiaţi, celor pe care nu-i cunosc, rudelor, prietenilor, iubiţilor-foşti şi viitori. Le vând cu preţul unui zâmbet atât cât mi-e necesar să înalţ un altul. La fel: cu iubire şi dor. Vând vise şi cumpăr zâmbete. Tuturor. Fără zgârcenie, fără resentimente. Vând vise plămădite cu aripi de suflet. Cumpăr lumină trezită din zâmbete sincere. Le vând căci am cât pentru un magazin întreg pe care îl deschid în curând. Şi da, accesul nu va fi permis oricum ci numai celor încârcaţi de zâmbet, iubire, frumos, sclipire, lumină, fericire, speranţă, inocenţă...Da, exact. Voi fi bogată şi voi pleca în lume cu averi cât pentru un continent întreg. Am deschis. Vă poftesc înăuntru nu înainte de a-mi zâmbi şi de a-mi face loc în suflet...Bine aţi venit!

Comentarii