Timpul meu de seară:=))

Da, sunt o furacioasă. Am luat o noua leapşă de pe un blog. Pe asta am mai completat-o mai demult dar mi s-a facut chef de ea încă o dată, plus că aici sunt chestiuni noi...

Prinicipala mea trăsătură de caracter: Devoţiunea
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Inteligenţa şi umorul (nu prea pot alege)
Calitatea pe care o prefer la o femeie: Gingăşia
Ce apreciez la prietenii mei: Sinceritatea
Principalul mei defect: Irascibilitatea
Ocupaţia mea preferată: Ascult muzică românească :))
Visul meu de fericire: Să fiu utilă celor din jur
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Să fac rău cuiva
Ce-aţi vrea să fiţi? Redactor-şef la o revistă de lifestyle/cultură
Ţara în care aş vrea să trăiesc: Franţa
Culoarea preferată: Albastru şi verde
Floarea preferată: Trandafirii
Pasărea preferată: Rândunica
Prozatorii mei preferaţi: Camil Petrescu, Cărtărescu, Paler
Poeţii mei preferaţi: Eminescu, Nichita şi Blaga
Eroul meu preferat: Donald Duck
Eroina mea preferată: Sandy Belle :))
Compozitorii mei preferaţi: Ionel Tudor, Cornel Fugaru, Andrei Kerestely
Eroii din viaţa reală: Adrian Enache
Eroinele din romane: Scarlet O'Hara, Otilia (Enigma Otiliei)
Băutura şi mâncarea preferate: Ginul :))
Numele preferat: Alexandra-Maria/Robert-Andrei
Ce detest cel mai mult: Infantilismul
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu cred că am...
Darul natural pe care aş vrea să-l am: Al treilea ochi la spate:))
Cum aş vrea să mor: Clinic...
Starea mea de spirit actuală: uşor nostalgică
Greşelile care-mi inspiră cea mai multă îndulgenţă: cele făcute fără voie
Deviza mea: Viaţa n-are sens închisă între limite...

Comentarii