"Vărsători" cu care mă mândresc...

Un alt "vărsător" care mie mi-e foarte drag este Octavian Belu. Nu mi-e doar drag, dar sunt foarte mândră că e tot vărsător. Asta înseamnă că avem lucruri în comun. Şi am avut ocazia să vorbesc cu el şi am ratat-o. Am păstrat prima pagina din "Gazeta Sporturilor" care avea imaginea aceea cu podiumul olimpic (Sidney) românesc. Trei românce ocupaseră pentru prima dată podimul olimpic. Prima ţară care reuşise această performanţă. Antrenori: Ocravian Belu şi Mariana Bitang. Au plecat ei, nici performanţele de la lotul de gimnastică nu mai sunt aceleaşi...Asta înseamnă că sunt oameni făcuţi pentru performanţă, pentru lucruri mari, pentru victorii. Nu oricine le înfăptuieşte! Aş fi vrut să-i arăt pagina aceea deja îngălbenită puţin, păstrată de mine şi să-l rog să-mi dea autograf. N-am avut curaj sau n-am vrut să-l deranjez, deşi nu cred că era un deranj pentru el. Am ţinut mult la imaginea aceea şi mi-a rămas în minte şi acum. E una din imaginile cu care mă mândresc ca român. Andreea Răducan, Simona Amânar şi Maria Olaru. Prima-Andreea Răducan e astăzi gimnasta mea preferată. Îmi place cum s-a transformat şi după ce a renunţat la sportul de performanţă. Adevăratele modele de la care generaţia de azi ar trebui să înveţe...

"Toată viaţa este o lecţie. Am învăţat că o dată ţi se oferă şansa, o dată destinul îţi pune în faţă o provocare pe care, dacă o pierzi, s-ar putea să nu o mai întâlneşti. Trebuie să ai curajul să încerci dincolo de sfaturile celor din jur, dincolo de instinctul tău de conservare, dincolo de cei care au fost înaintea ta"
mai multe puteţi citi aici .

La mulţi ani, Octavian Belu!!

Comentarii