Banala opinie...

Am constat cu surprindere, regret şi dezamăgire că în ţara asta a-ţi exprima o părere critică despre ceva, cineva, despre orice care afectează într-un fel sau altul pe cineva, provoacă un adevărat război şi scoate la iveală cele mai urîte sentimente umane. Se poate asta! E încercat şi din păcate am ajuns să mă întreb dacă se merită să-ţi mai expui părerile public, să le audă, vadă oricine, oricînd. Să te trezeşti aşa deodată în miezul zilei cu telefon că ce te-a apucat să scrii, ca te dau în judecată. Sa dai judecată pe cineva că l-ai înjurat am mai auzit, dar să -l bagi în Tribunal pentru că nu-i place faţa, vocea şi altele de la tine, zau dacă e posibil?!? Aşa mi-a venit, aşa am avut chef! Te înţelege careva că de fapt e o chestie de instinct gazetăresc să scrii ce nu-ţi place?!? Înţelege careva că din părerile tale negative sau o critică, de fapt înveţi sau ma rog îţi dai seama că nu poţi să placi tuturor? E dureros să ajungi în situaţia în care să te întrebi, dacă mai are sens să scrii pentru că scriind mai puţin pozitiv şi liniştit te umpli de duşmani şi te simţi împroşcat cu toate abjecţiile pe care ura, invidia, răutatea, agresivitatea le poate scoate dintr-un om.Şi totul în urma unei opinii. Banală opinie!.

Comentarii