Cumpăraturi în stilul meu...

Am cumpărat două stele şi am împrăştiat praful lor spre noi. Am cumpărat parfum cu aroma florilor de liliac şi mi-am pulverizat cu el trupul scăldat de primăvara care îşi agaţă razele de noi. Mi-am cumpărat pantofi la second-hand ca să-mi rămână bani mai apoi pentru polenul iubirii din noi. Am cumpărat cercei în forma pătrată, nu că mi-ar fi plăcut, dar mi-aminteam serile cu iz de iarnă în care am petrecut numai noi. Am cumpărat portocale şi mere amintindu-mi fiecare detaliu petrecut astă toamnă. Mie îmi plăcea mirosul cojilor de portocale, ţie-ţi plăcea să mă vezi decojind cu lama cuţitului un măr. Am cumpărat lac de unghii pentru că-mi plăcea să te văd ofticat în timp ce mie îmi păsa de unghiile mele şi tu stăteai bosumflat în colţul patului. Am cumpărat unt şi banane pentru că îţi plăcea să ţi-le aduc la micul dejun. Am cumpărat cafea pentru că îmi plăcea mirosul pe care îl degajai trezit abia, mormăind în bucătărie. Am cumpărat două bilete la teatru pe care am să le păstrez în coperta legitimaţiei mele pentru că îmi place să mergem braţ la braţ la ultima premieră. Am cumpărat...Am deja două sacoşe pline şi mi-e greu să le urc pe scări. Te aştept ca să mergem împreună apoi la următoarea sesiune de cumpărături. De data asta tu cheltui banii...Abia aştept. Sunt curioasa!

Comentarii