Drept la replică!

Referitor la articolul din Cancan de joi, 13 mai, referitor la Adrian Enache. Pe blogul artistului este un drept la replică. Merita sa-l cititi!
"A apărea pe prima pagină a ziarelor nu este întotdeauna cel mai plăcut lucru dar ca persoană publică îţi asumi şi acest risc. Mi l-am asumat cu vîrf şi îndesat în toţi cei 20 de ani de carieră numai că atunci când asta depăşeşte acea brumă de respect pe care omeneşte o porţi celui de lângă tine, numai pentru a deschide un ziar, pentru a apărea pe micul ecran cu o ştire de senzaţie, nu mai miroase a gazetărie corectă. Când începi să inventezi declaraţii după mimica unui om fără a te informa despre cele petrecute, cînd faci presă doar privind nişte fotografii asta înseamnă că îţi terfeleşti meseria cu propriile mâini. În cei 20 de ani de carieră am luat contact cu ziarişti profesionişti care chiar şi aşa în încercarea de-a scrie un material de primă pagină din viaţa privată înainte de toate s-au informat cerând replica tuturor părţilor implicate. Cancan n-a procedat aşa în articolul apărut joi, 13 mai. Din respect pentru publicul meu, ţin să fac precizarea că n-am declarat niciodată “Eu sunt un tampit, un idealist, un perfectionist!”...."
Mai multe detalii aici

Comentarii