Doamna învăţătoare...

Noaptea trecută am visat-o pe doamna invatatoare. Da, doamna deoarece pentru mine asa va ramane. Si nu am sa-i zic niciodata fosta, intrucat pentru mine doamna invatatoare va ramane mereu actuala. Doamnei invatatoare din clasa a IV-a ii datorez mult pentru ca mi-a cultivat nu numai dorinta de a invata si de a acumula ci mai ales curajul care-mi lipsea atunci. Prezenta ei in viata mea atunci a fost de mare efect pentru mine si numai ea stie cum prin blandetea vorbelor, prin talentul de pedagog, prin dragostea de mama 2, prin daruirea si mai ales respectul egal pentru noi toti, nu numai ca m-a cucerit ci mi-a repus pasii pe un drum drept pe care nu apucasem sa calc bine. Ii multumesc si azi si o voi face ori de cate ori voi avea ocazia. Ii multumesc si ma bucur pentru fiecare intalnire cu ea pe care Dumnezeu mi-o face cadou. Ii multumesc si o voi face mereu. Nu ea mi-a purtat stiloul in mana, dar mi-a colorat calitati pe care le vedeam mai putin pana la intalnirea cu ea si care azi imi pun in valoare personalitatea. Si asta e mult mai important. Pentru asta mii de multumiri!

Comentarii