Alina Sorescu...

Pe Alina Sorescu am cunoscut-o în urma unui interviu la Radio Meridian. Mi-a plăcut naturaleţea şi spontaneitatea ei din timpul conversaţiei. Îmi pregătisem niscaiva întrebări, însă la un moment dat le-am abandonat mergând pe un fir nevăzut, necitit şi n-a ieşit rău! Are o carisma de invidiat atunci când vorbeşti cu ea. Mi-a făcut plăcere primul interviu cu ea fapt pentru care acela n-a fost ultimul nostru interviu. Pentru acelaşi radio cred ca am mai contactat-o de vreo 3 ori şi ar mai fi urmat însă n-a mai fost radioul. Mi-a plăcut mereu Alina Sorescu şi pot să spun că o ştiu încă de pe vremea în care cânta cu inocenţa specifică vârstei "Eu sunt Alina". (trebuie să spun că sunt un pic mai mare decât ea:P). Mi-a plăcut evoluţia ei în timp. E un artist plăcut cu o muzică ce se adresează sufletelor. E un om cu bun simţ, hotărât şi serios. Şi cred eu, un prieten sincer. Spun cred pentru că n-am ajuns cu ea la nivelul de prietenie dar mă bucur că face parte din categoria acelor vedete care te recunosc chiar dacă n-ai vorbit decât o dată sau de două ori, iar ultima convorbire a fost în urmă cu un an. Ne-am văzut faţă în faţă prima dată la Festivalul Mamaia când ea concura la "Creaţie" cu piesa "Fata ştie ce vrea" (apropo, n-am mai ascultat piesa de mult si chiar aş vrea s-o reascult!) cu care a obţinut premiul Radio România. Apoi, pe holurile Radio România cu ocazia unui concurs cu cântece dedicate sărbătorilor de iarnă. A fost o întâlnire plăcută şi care a rămas în suflet. Acum, mă ocup de siteul emisiunii lui Titus Andrei de la Radio România... Probabil, sunt simple coincidenţe, dar îmi place să cred că nimic nu-i întâmplător!
Piesa "All my love" a fost lansată prima dată în engleză, apoi pentru emisiunea Top Românesc (detalii despre emisiune pe www.topromanesc.ro) în româneşte. Îmi place varianta românească. Poate şi pentru că m-am săturat să aud artiştii noştri cântând în engleză. Şi acum serios! Mi-e dor să aud cântece în limba română.

Piesa Alinei chiar sună bine. Mie îmi place...
În româneşte se cheama "TE PORT ÎN SUFLET"

Comentarii