..prea mult dor

...mi-e dor de energia timpului dedicat unei cauze,
...mi-e dor de entuziasmul unui plan pe care îl construiesc cu vise, cu iluzii, cu naivitate, cu sinceritatea unor gânduri limpezi, cu dor de viaţă.
...mi-e dor de nebunia unui vis nătâng cu final fericit
...mi-e dor să urc
...mi-e dor să scriu, să cunosc oameni, de colţuri triste şi fericite deopotrivă
... mi-e dor de noroi, de ploaie, de mirosul proaspăt de fân, de nori, de zăpadă, dealuri, de case turtite, de ape adânci, de oameni simpli. Mi-e dor să umblu printre ei.
...mi-e dor de lucruri simple
...mi-e dor de o cola aruncată pe gât într-o pauză scurtă
...mi-e dor să descopăr talente, împliniri, să caut speranţa unor drame
...mi-e dor să citesc fericirea în ochii unui bătrân
...mi-e dor să strâng în braţe un copil care are nevoie de dragoste
...mi-e dor să zâmbesc pentru că vorba mea, povestea mea despre el sau ea le-au trezit un zâmbet măcar
...mi-e dor să mă regăsesc pe mine:( :=

Comentarii