Superstițiile mele

Mi se confirmă încă o dată. Sunt superstițioasă. Nu am superstiții legate de pisica neagră, de cifra 13 sau legat de cele cu întorsul din drum. Am un alt soi de superstiții și nu am să le descriu acum, aici pentru că scap de ele și nu cred că e bine:))) Cum spuneam, sunt superstițioasă! Dar am remarcat de ceva timp că, dacă îmi încep o dimineață cu o veste mai puțin plăcută sau cu un reproș sau, dacă nu-mi iese ceva așa cum mi-am programat, cum mi-am stabilit, ziua își continuă tractoria asta. Așa că, stimații mei, care mă înconjurați terestru sau virtual, încercați pe cât posibil să nu-mi reproșați ceva dimineața. Urăsc să deschid emailul și să citesc despre un reproș, o atenționare sau o chestie care oricum îmi strică buna-dispoziție. Superstițiile s-au născut ca sa se lipească de oameni. Unii cred în ele, alții deloc sau mai puțin. Slavă Domnului că mi-e dragă pisica neagră, că uneori 13 îmi poartă noroc și că nu mi-am fracturat vreun picior după ce m-am întors din drum. Pe astea nu le-am trecut pe lista de superstiții personale. Am altele, mai puține, dar care fac cât toate cele trei la un loc. Pe una v-am descris-o, pe celelalte le păstrez pentru mine! Deocamdată, cel puțin! 

Comentarii