Îți place să citești? Îți lansez o super perovocare!

M-am grăbit, cum fac de obicei, pentru că m-a prins provocarea celor de la Libris.ro și am uitat că am datoria, dar mai ales plăcerea (și acum pe bune!) să vă adresez invitația de a participa la acest concurs. Dar, vă rog s-o faceți doar dacă vă simțiți pasionați și îndrăgostiți de lectură. Altfel, nu văd rostul... 
Ce înseamnă asta? 
În luna aprilie LIBRIS.RO, cea mai de încredere librărie online din Romania, ne provoaca la scris și pune la bătaie 1.500 lei, în premii pentru cei mai talentați trei bloggeri/posesori/administratori/editori în www.

Ce facem? 

1. Publicăm pe blogul nostru un post în care anunțăm înscrierea  la acest concurs;
2. Avem grijă ca în post să includem sigla Libris.ro, precum și linkul spre libris.ro pe librarie online si pe carti online;
3. Anunțăm înscrierea la concurs și arătăm postul pe http://www.facebook.com/libris.ro;
4. Acum e acum! Scriem într-un post un articol cu tema „De ce citesc?” și prezintăm 10 motive pentru care lumea ar trebui să citească. Nu uităm că și aici să includem link-urile spre libris.ro pe librarie online și pe carti online. Eu am făcut-o deja ;)) Poți citi ce am scris aici.
5. Repetăm punctul trei pentru o evidență și pentru a putea fi jurizate lucrările.
Ce putem câștiga?

Locul 1: carti la alegere in valoare de, tine-te bine, 900 lei!
Locul 2: carti la alegere in valoare de 400 lei!
Locul 3: carti la alegere in valoare de 200 lei!
Cum castigi?

O instanta binevoitoare, inarmata cu inteligenta, rabdare si simtul umorului va aprecia urmatoarele:
  • Cel mai interesant raspuns la la intrebarea „De ce citesc?” (pondere 50%)
  • Cele mai multe comentarii la postul „De ce citesc?” de pe blogul tau (pondere 50%)
  • Depunctam (pe bune!) folosirea defectuoasa a limbii romane (recomandam DOOM-ul).

Perioada concursului:

  • 02 aprilie – 22 aprilie

Comentarii