Smooking... what fuck!!! Get out your mind!!!

Ana Iftodeanu mi-a dat ideea de a scrie despre următorul lucru. M-au întrebat mai mulți de ce nu fumez? Ș ide fiecare dată le răspund la fel, parcă dintr-o lipsă de inspirație: de ce să fumez? Bun, studiind și analizând întrebarea, răspunsul ar fi cam așa. 

Ai mei părinți fumează amândoi sau oricum au fumat, deci tot riscul și libertatea de a mă apuca, dar nu, mie nu mi-a plăcut niciodată ideea. 

Nu am înțeles niciodată la ce folosește să irosești niște bani pentru a sta la o țigară căci, dacă îmi place compania și mă simt bine, pot sta de vorbă și la un pahar de cola sau o cafea sau un oarecare suc sau apă minerală. ,

De ce să nu fumezi? Sigur, primul răspuns și cel mai plauzibil, e că îți strici sănătatea. E atât de banal răspunsul încât puțini îi dau importanță, dar în cazul meu au contat pozele acelea care ni se arătau la orele de diriginție cu plămâni rupți de fumul inhalat de țigări, mă deranja ceața care se forma de la fumul țigărilor arse în baia școlii. 

Nu am reușit niciodată să înțeleg utilitatea unei țigări în afara de aceea că te integrezi unui anume anturaj, dar fără a fi de acord cu ideea de a fuma. Țigara este un mod de a socializa însă nociv organismului tău căci nu am întâlnit până acum niciun fumător care să spună: nu vreau să mă las. 

Toți se apucă și apoi regretă asta mai devreme sau mai târziu și atunci la ce folosește țigara? Căci prietenia, comunicarea, socializarea țin de tine ca om, de modul în care știi să te faci plăcut, să discuți, să pui probleme, să lansezi idei și teme de discuții... So, no smooking, life is beautiful without cigarettes!

Comentarii