Rubrica mea. 9 ani!

Ieri, pe 15 aprilie, s-au împlinit 9 ani de când  pasiunea mea pentru muzica românească s-a împletit perfect cu jobul practicat la radio Meridian. În ziua de 15 aprilie făceam primele 2 interviuri cu primele 2 vedete. Am vrut să vedem ce iese și au rezultat vreo 100 de interviuri cu vedete și o prietenie frumoasă cu multe din ele. Mi-a fost dragă rubrica aceasta și mi-e tare dor de perioada aceea! Cîte frământări! Câte idei! Cât entuziasm! Viața mea s-a numit radio atunci. Am încă poftă pentru muzica românească, mi-e dor s-o caut pe cea mai bună și s-o difuzez la radio. Mi-e dor să caut vedetele muzicii românești și să le întreb. Rubricuța asta a mea care niciodată nu avea același număr de minute :)) mi-a arătat cum să vorbesc la radio, m-a învățat să fac interviuri, mi-a dezvoltat pasiunea pentru muzica românească. Și de ar fi, și mâine aș lua-o de la capăt pentru ea! Aș face-o din nou căci a fost visul meu împlinit! 

Aici găsiți o parte din interviurile mele.

Comentarii