...exact. Robbie Williams si Adrian Enache

Și-a încheiat concertul lui Robbie Williams cu celebra "My way", cântat odată cu publicul. Public aflat în extaz după mai bine de doua ore de concert live, cu bandul său. Nu am fost acolo, în Piața Constituției, dar, vizionând acum concertul, data viitoare, promit că o să mă dau peste cap pentru a simți atmosfera. E genial omul pe scenă. Face show.

La final, când a cântat împreună cu publicul "My way" mi-au dat lacrimile și eram în fața propriului laptop. Mă întreb dacă eram acolo, alături de miile de oameni, cum ar fi fost?

Încă o dată spun: rămân fidelă celor două mari plăceri muzicale ale mele: Adrian Enache și Robbie Williams. Showurile lor au puncte în comun. Chiar multe. Și o spun pentru că știu ce face Adrian pe scenă, știu cât de nebun este și unde poate ajunge.  România ar trebui să-l utilizeze mai mult și mai bine.

Adrian Enache n-are pe scenă întreg arsenalul de care are parte britanicul artist: luminile, sunetul ăla impecabil, bandul ăla fabulos, proiecțiile...  Sunt accesorii care împachetează talentul de showman al lui Robbie, îl pune în lumina spectaculoasă de care și românul nostru are nevoie.

Adrian este capabil de un show similar și spun asta în cunoștință de cauză. Ambii au nebunia necesară unui spectacol grandios. Ambii sunt frumoși. Ambii sunt fericiți pe scenă. Ambii își duc showul dincolo de imaginația publicului. Niciodată, nici la Adrian, nici la Robbie, nu te aștepți la ceva anume. Sunt imprevizibili și spectaculoși. Sunt geniali și ...punct.







Comentarii